22 Şubat 2015 Pazar

Aşkın Müziği / Kylie Scott


Aşkın Müziği


Kitabın Yazarı:
Kitabın Kapağı: 

Kitabın Yayınevi: Yabancı Yayınları
Kitabın Sayfa Sayısı: 320 sayfa
Kitabın Fiyatı: 15 TL
Kitabın Yayın Yılı: 2014
Kitabın Arka Kapağı: Vegas'ta geçireceği gecenin sabahını hiçte böyle planlamamıştı... Evelyn Thomas'ın yirmi birinci doğum gününü Las Vegas'ta kutlamak gibi büyük planları vardı. Ama kesinlikle akşamdan kalma bir halde banyo zemininde uyanmak, otel odasında son derece yakışıklı ve dövmeli yarı çıplak bir adamın varlığı ve parmağında King Kong'u korkutabilecek boyutta bir yüzük bu planlar arsında değildi. Bir de tüm bunların nasıl olduğunu bir hatırlayabilseydi. 

Kitap Hakkında Yorumum: Kitaplar arasında yine bir tur atarken karşılaştığım, konusunu okuduğumda, eğlenceli bir romantik-komedinin beni beklediğini düşünerek aldığım bu kitabın yorumunu yazmak şimdiye nasipmiş. Kitaba baktığımda genel olarak ilgimi çeken şey ne kapağı ne de ismiydi... Sırf konusu için aldım bu kitabı.
     Kitabın arka kapağı bence konuyu yeterli derece de anlatmış. Bazı kitaplar gibi sizin hiç bir fikriniz olmayan bir kitap hakkında saçma sapan cümleler kurmamış. Yukarıda da yazdığı gibi baş karakterlerimizden Evelyn Thomas, doğum gününü kutlamak için sıra dışı bir şeyler yapmak istiyor ve bu yüzden de en yakın arkadaşıyla Vegas'a gitmeye karar veriyor. Amacı artık resmi olarak reşit olmanın keyfini çıkarmak. Çılgın bir gece geçiren baş karakterimiz, sabah olunca bunların hepsini hatırlasa daha iyi olurdu. Çünkü bu unutulmaz gece kesinlikle önemli bir anı olarak kalma özelliğini taşıyor.



     David Ferris, dünyaca ünlü müzik grubunun gitaristi, yakışıklı bir söz yazarı, dövmelerle süslenip püslenerek önümüze hediye olarak konulmuş dünya starıdır. Geçmişinde ilk aşkı tarafından ihanete uğrayan karakterimiz, insanlara güven sorunu yaşamaktadır. Vegas'ta karşılaştığı Evelyn'den etkilenen David onunla evlendiğinde düzenli bir hayatın hasreti çekmektedir. Bu düzenli hayatı ise Evelyn'de bulacağını düşünse de hiç bir damat sabah onu hatırlamayan bir gelini istemez. İkili medeni bir şekilde boşanmak istese de kalplerinin başka bir planı vardır: Evli kalmak...
     Evet, kitabın konusu kısaca böyle... Okuyacak arkadaşları şimdiden uyarıyorum: Elinizde bulunan -yada almayı düşündüğünüz kitap- kesinlikle yetişkinlere yönelik olup, bence, belli bir yaş altının okuması uygun değildir. Kitapta benim "uygunsuz sahne" olarak nitelendirdiğim sayfalar fazladır. Bunu sonradan bilseydim almazdım yada okumazdım deyip kafanızı duvarlara vurmayın diye söylüyorum.
     Açıkçası kitabı okumaya başlamamın nedeni yukarıda da bahsettiğim gibi konusunun eğlenceli olacağını düşünmem ve damarlarıma biraz kahkaha çekmek istememdi. Ve şunu söyleyebilirim ki aradığımı bulamadım. Dört seriden oluşan kitap her ne kadar ilk başta ilgimi çekse de, okurken boş ilerlediğini fark ettim. Karakterler ne ara birbirini sevdi, onu da pek anlamadım. Bir baktım birbirlerini sevmişler. Güzel bir romantik- komedi olabilecek konuyu yazar biraz mahvetmiş gibi. Keşke o kadar sayfayı başka şeylere heba etmeseydi. Şahsen ben çok hayal kırıklığına uğradım. Tabi ki daha önce dediğim gibi bunlar yine benim düşüncelerim... İyi okumalar... 
                                       Kitaba Puanım: 2.5 / 10   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder