26 Kasım 2014 Çarşamba

İlk Öpücüğün Büyüsü / Jennifer Probst


İlk Öpücüğün Büyüsü

Kitabın Yazarı: Jennifer Probst
Kitabın Kapağı:




Kitabın Arka Kapağı: Bazı anlar büyülüdür. Herkesin o anla ilgili bir hayali vardır. İlk öpücük, ilk evlilik teklifi, evet denen o an... 
Alexa için bu anların hiçbiri hayal ettiği gibi gerçekleşmemişti ve bunun tek bir nedeni vardı: Nick. 
Daha lisedeyken onu öpen ilk erkek Nick olmuştu. Yıllar sonra karşılaştıklarında aniden evlenme teklif eden de Nick'ti.
Tabii söz konusu Alexa olduğunda, bunun, birbirini seven iki insanın yapacağı türden 'normal' bir evlilik olması beklenemezdi. 
Aralarında bir anlaşma yapacaklardı. Bu anlaşma bittiğinde yollarını sessizce ayıracaklardı. İkisinin de bu sahte evlilikleri elde edeceği bazı şeyler vardı. Bunlar için birbirlerine bir yıl katlanacaklardı. 
Katlanabilirlerse...
Kitap Hakkında Yorumum: Merhaba, arkadaşlar! Yeni bir kitap yorumuyla yine karşınızdayım. İlk öpücüğün büyüsü, Jennifer Probst'un okuduğum ilk kitabı. Sevinerek söylüyorum, bu sefer doğru sıradan başladığımdan emin olmak için kontrollerimi yaptım ve doğru yolda olduğumdan emin olarak kitaba başladım. 
     Kitabın kapağından başlayacak olursam ülkemizde yapılan kitap kapaklarını kesinlikle daha çok beğendim. Yurtdışında ki kitap tasarımına baktığımda, romantik-komedi kategorisi adı altında geçen bir kitap için tamamen yanlış bir tasarım olduğunu düşünüyorum. İçeriği bir çok kişi için uygun olmayan kitapların kapak tasarımları bile daha düzgündü. Aklınıza belki bir iki kitap ismi geliyordur. Neyse efem, konuyu saptığı yoldan geri getirerek ülkemizdeki tasarımı daha çok beğendim. Nokta. 
     Kitap baş karakterlerimizden Alexa' nın gerçek aşkı için bir büyü yapmasıyla başlıyor. Aldığı bir kitapta ( ki bu büyü kitabı elden ele dolaşarak diğer kitapları oluşturuyor) gerçek aşkında aradığı özellikleri bir kağıda yazıp, diğer bir çok malzemeyle yakması gerektiği yazıyordur. Belki sizin elinizde böyle bir kitap olsaydı sizde bir ihtimal deneyebilirdiniz. Ama hanginiz iyi huylu, yakışıklı, hayvan sever ve 150.000 doları olmalı yazar onu bilemem. Anlayacağınız Alexa ailesinin evinin aynı zamanda çocukluğunu geçirdiği evinin borcunu ödeyebilmek için 150.000 dolara sahip gerçek aşkını bulmalıdır. Parayı bulmak için en hızlı çözümse en iyi arkadaşının abisi, çocukluk aşkı Nick'le evlenmekten geçer. Amcasının ona bıraktığı şirketi tam anlamıyla yönetebilmek içinse Nick'in önünde sadece tek bir engel vardır: evlilik. En az bir yıl boyunca evli kalmak zorunda kalan Nick, Alexa'ya anlaşmalı bir evlilik teklif eder. Evliklileri boyunca uymaları gereken en önemli kural ise bunun sahte bir evlilik olduğunu kimseye belli etmemektir.
     Kitap romantik komedi severler için zevkle okunabilecek bir kitap. Seriden oluşan kitabın şu an bildiğim kadarıyla ülkemizde 3 tanesi var. Marriage to a Billionaire serisi:
                              # İlk Öpücüğün Büyüsü (1) < Alexa ve Nick>
                             # Aşka İkinci Şans (2) < Maggie ve Michael>
                            # Adım Adım Mutluluk (3) < Carina ve Max>
     Ama dedidğim gibi bunlar benim bildiklerim. Biraz araştırdığımda Michael'ın kardeşleriyle ilgili kitaplar olduğunu öğrendim. Michael'ın üç tane daha kızkardeşi var bunlardan biri zaten yukarıda belirttiğim Carina... Kitapların hepsini sabırla bekliyorum. Okuyacağız inşallah:-) Anlatımı akıcı olan kitabı ben sıkılmadan okudum. Konunun işlenişi de gayet güzeldi. Ama ben bir okuyucu olarak isterdim ki karakterlerin ayrı kaldığı zamana biraz daha yer verilsin. Bana biraz çabuk bir araya geldiler gibi geldi. Bunun dışında okurken zevk alacağınız ve vaktinizi boşa harcamayacağınız bir romandı. Umarım sizlerde okurken en az benim eğlendiğim kadar çok eğlenirsiniz. İyi okumalar...
                                                   Kitaba Puanım: 7 /10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder